TEKST TIL NYHEDSBREVE
– og skaber engagement
Teksten skal fænge og fange
Hvis ikke din virksomheds nyhedsbreve er relevante, bliver de aldrig læst – derimod ender de i papirkurven eller i spamfilteret.
Den situation vil vi gerne hjælpe din virksomhed med at undgå. Relevans handler bl.a. om en tekst, der fænger og fanger. En tekst, der allerede i overskriften, giver modtageren lyst til at åbne mailen og læse videre.
Vidste du, at …
email marketing er den mest omkostningseffektive markedsførings-metode, der slår både sociale medier og online annoncering markant?
Hvis altså det udføres rigtigt …
Din modtager gider ikke høre mere om din virksomhed!
Hverken den nyhedsprægede eller den salgsfremmende mail, er i udgangspunktet interessante nok, til at modtagerne gør det, du gerne vil have dem til – de mails handler nemlig mere om din virksomhed, end de handler om dine modtagere.
Derfor skal du lægge dit fokus et andet sted. Nemlig på dialogen med det menneske, der sidder bag skærmen i den anden ende af din kommunikation. Fortæl dem dit budskab i et nyt lys, med dem og deres udfordringer i fokus, og gør det på en måde, så de ikke kan slippe din mail igen.
Forlanger vi lige lovlig meget af dig og din virksomhed nu?
Det gør vi måske. Det er derfor, vi hjælper dig med at komme i mål.
Det lyder godt – hvordan kommer vi så i gang?
Jo, det starter med, at du kontakter os. Det kan du enten gøre på e-mail: kontakt@tankeogstreg.dk eller på telefon: 297 297 68.
Så har du lejlighed for at få stillet dine sidste spørgsmål, vi kan finde ud af om der er den rette kemi og endeligt aftale, hvad næste step skal være.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor skal jeg betale for mine tekster, når jeg selv kan skrive dem?
Det skal du heller ikke, hvis du selv har stor succes med det. Vores kunder henvender sig ofte først, når de har krøllet tilstrækkeligt med papir til at fylde hele papirkurven – og i øvrigt brugt utallige timer på det. Værdifulde tekster skriver ikke sig selv, det er derfor vi tilbyder at gøre det.
Jeg læser sjældent selv tekster – hvorfor er det nødvendigt for min virksomhed?
Det er rigtigt, at ikke alle læser meget – det er også rigtigt, at de fleste læser mere, end de selv tænker over. Netop fordi man gør det hver eneste dag. Især om de ting, der har en interesse eller betydning, læser vi – så længe teksten formår at fastholde læserens interesse. Det sørger vi for, den gør.
Vi har tidligere haft dårlige oplevelser med en leverandør – hvordan ved vi, at I leverer?
Der er en første gang for alt, men vi har endnu ikke oplevet, at kunder har været utilfreds med vores løsninger. Det tror vi skyldes, at vi har erfaring med det, vi laver og at vi gør en dyd ud af, at klarlægge vores kunders behov. Men måske vigtigst af alt, er vi ikke bange for at sige nej til en opgave, hvis vi ikke mener, vi er de rigtige til at løse den – vi er altid ærlige overfor vores kunder.
Hvordan kan I arbejde med kunder i alle markeder og brancher, uden det går ud over kvaliteten?
Det kan vi, fordi det – uanset branche og marked – handler om at kommunikere med mennesker. Dine potentielle kunder gider ikke ligegyldige salgstaler. I stedet skal de informeres, fristes, føle tryghed og tillid, og i nogle tilfælde træffe en købsbeslutning. Vi ved, hvilke spørgsmål, vi skal stille for hurtigt at identificere, hvad der betyder noget din virksomheds kunder.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
Kontakt mig, hvis du har brug for rådgivning eller har spørgsmål til nogle af vores ydelser.
Jeg lover dig, at du vil få min ærlige vurdering og klare svar.
Tlf.: 297 297 68
Mail: rune@tankeogstreg.dk