VELKOMST- OG KAMPAGNEMAILS

Får din virksomhed det optimale ud af jeres nyhedsbrev?
– lad os hjælpe jer i mål!

Lav effektive B2B & B2C kampagnemails

Nogle vil sige, det er dyrere at lade være – det er det også. Til gengæld er det billigt at lave.

Mange virksomheder har allerede en email liste og bruger den måske også. Desværre bruger mange den ikke ofte nok og hvad endnu værre er, at de ikke får det optimale ud af den.

Hvis din virksomhed skal markedsføre en kampagne eller nye tiltag, ydelser eller produkter, er kampagnemails et yderst effektivt værktøj, når det udføres godt.

Og det koster ikke bondegård. Nærmere et hundehus, så alle kan være med.

Vidste du, at …

statistikkerne stadig peger på email marketing, som den mest omkostningseffektive form for online markedsføring du kan lave?

Med en gennemsnitlig ROI på faktor 40, slår den både Sociale medier, Google AdWords og andre platforme!

Der er ikke noget at tabe ved gode kampagnemails

Det ligger ikke til os at diktere, men for en gangs skyld, gør vi det alligevel:

Din virksomhed SKAL benytte sig af email marketing, hvis I ikke allerede gør det!

Uanset hvor og hvordan din virksomhed markedsfører sig, så vil I af flere årsager gerne have potentielle kunder ind på jeres hjemmeside. Selv om besøgende ikke ender med et køb, så skaber de trafik og sætter aftryk, som du kan bruge til at optimere din virksomhed.

Men det kan være svært at blive succesfuld med email marketing, hvis man ikke har erfaringer med, hvordan man griber det an.

Din virksomhed skal bruge email marketing til …

  • at skabe stærkere relationer til jeres kunder
  • at skabe kendskab til din virksomhed for potentielle kunder
  • at oplyse og informere jeres kunder
  • at generere flere leads
  • at øge konverteringsraten
  • og ikke mindst: til at drive trafik ind på din virksomheds hjemmeside

Sørg for, at jeres kampagnemails er relevante

Med kampagnemails kan du tilrettelægge din markedsføring så den bliver relevant for modtageren. Relevans handler både om indhold, layout, tidspunkt, tekst og flere andre ting.

Gode kampagnemails afhænger af afsender, modtager, budskab m.v. Derfor er der ikke en endegyldig opskrift på gode kampagnemails. Men der er værktøjer og metoder, som vi ved virker, uanset virksomhed og branche.

”Vores kommunikationsindsats var simpelthen ved at drukne i den daglige drift. Det betød, at vi for ofte slet ikke fik gjort noget ved bl.a. nyhedsbrevet. Og når vi endelig gjorde, blev kommunikationen gjort lidt i blinde, uden mål og retning for indsatsen.”

Med en tilpas detaljeret plan, blev det helt tydeligt, hvad vi skulle gøre i de efterfølgende tre måneder og hvorfor. Det gav ro på og hjælpen fra Tanke & Streg til at udføre en del af disse opgaver, frigav ressourcer til at fokusere på det, som vi er gode til – at hjælpe vores kunder med at sammensætte deres drømmerejse.”

Janus Gjertz

Ejer, Strobel Travel

Hvad koster det?

Vores timepris ligger på 895 kr. ekskl. moms.
– det kan du muligvis finde billigere. Du kan helt sikkert også finde det dyrere.

Vores kunders tilfredshed og bedre bundlinje er altafgørende for vores eksistensgrundlag – uden jer, ingen os. Derfor afspejler vores timepris et realistisk niveau, hvorfra vi kan drive en sund forretning, med de kompetencer det kræver, for at skabe de bedste resultater for vores kunder.

Som et alternativ tilbyder vi også en fast aftale, vi kalder Kommunikation på abonnement.
Læs mere om vores priser her.

Kan jeg hjælpe dig?

Kontakt mig, hvis du har brug for rådgivning eller har spørgsmål til nogle af vores ydelser.
Jeg lover dig, at du vil få min ærlige vurdering og klare svar.

Rune Kaas – Ejer, Tanke & Streg

Tlf.: 297 297 68
Mail: rune@tankeogstreg.dk